sâmbătă, 27 iunie 2009

Cu tzatzele p-afara

Nu stiu daca am mai spus-o, dar o spun acuma. Imi place wrestlingul, adica sa ma uit la show-urile WWE, care-s transmise pe la noi de sport.ro seara tarziu.

Ce ma enerveaza pe mine e ca inainte sau dupa show-uri e emisiunea aia "Goluri si goale" in care niste proaste, ca nu le pot spune altcumva, se despuie in timp ce citesc de pe prompter cum ca Cristiano Ronaldo s-o cacat la Paris Hilton acasa.

Acuma ce s-or gandit ei sa faca? Sa trimita doua gagici pe plaja si sa gaseasca labari sa le dea cu crema pe spate, evident cu tzatzele goale. Alt plictisit se duce cu o camera de filmat dupa ele si evident, le filmeaza.

Vin ele la tine, iti dau crema, iar tu o freci pe spate si te simti bine ca o sa ajungi la televizor. N-ar fi o treaba sa le dam noi crema?

Imi cer scuze pentru limbaj, dar ma enerveaza cand le vad pe saracele ce fericite is ele ca apar in tzatzele goale pe ecran. Adica nu realizeaza ca odata ce imbatranesc n-o sa mai rezolve nimic? Cine o sa se mai uite la ele atunci?

Tare aiurea suntem. Promovam prostia "ca pe banda". Doar se vinde, nu? Vad la televizor numa emisiuni tampite, la stiri numa omoruri si violuri. Ce pot invata generatiile noi din asta? Nici Cartoon Network nu mai e ce era. Pacat...

5 comments:

  1. f tare articolu...respect pt blog! asta-i adevaru, asta e tara in care traim...dar ideea e sa nu t iei dupa turma shi sa faci c face marea parte a populatiei. eu deja d mult "nu mai am tv in casa"(numa cand ii cv meci mai tare d CL sau c stiu yo c eveniment mai important). oricum eu imi ocup timpul cu lucruri mult mai importante shi de viitor...;) Sa traiesti!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa traiesc :D... si foarte bine faci ;)) :)>- and I miss Cartoon Network too :-<

    RăspundețiȘtergere