duminică, 20 aprilie 2008

Eleva model

Eu unul, dupa ce am vazut clipul de mai jos, n-am stiut ce sa mai cred despre sistemul educational din Romania si despre modul in care isi cresc parintii copiii. Urmariti liceanul din ziua de azi...



Daca as avea un copil asa de talentat, ca si cel prezent in imaginile de mai sus, cred ca m-ar durea pumnul de la cata bataie i-as da. Se vede clar educatia primita acasa, cat si erorile din sistemul romanesc de invatamant, si nu cred ca acest caz e singurul, sau macar printre putinele existente. E trist cum reusim sa ne facem inca o data de ras si cum speram ca generatia noua sa indrepte drumul Romaniei. Cu asa cretini ? Nu prea cred...

Draga parinte, bataia e rupta din Rai. Foloseste-o!

7 comments:

  1. oh cat cretinism :| ... e buna faza cu bataia e rupta din rai ! folositi-o ... nu pot sa cred ca asa ceva se intampla ! adica la ce te astepti de la manelisti de genu!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce relaxat e tipu` =)) mi se pare ca se si pune sa scrie lectia????
    aia are viitor fain :>

    RăspundețiȘtergere
  3. :))))))))))))))))))))))
    Cea mai tare faza jur...lasati ma fata in pace daca se plictisea :)))))))))))))))))
    Si totusi daca as fi taicasu i-ar prinde bine o bataie...

    RăspundețiȘtergere
  4. Din cate citisem eu,tipa e din Polonia sau de unde,in nici un caz din Romania.

    RăspundețiȘtergere
  5. io de ce n-am asa o colega de banca...:-<

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-e greu sa cred ca-i din Polonia. Din cate stiu eu au un sistem de invatamant foarte bun si nu cred ca pot avea asa specimene. In plus, dupa fizionomia fetei, par romani cei din sala. Oricum, daca ma insel, imi cer scuze.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am auzit mai multe comentarii pe subiectul tinerei si din cate am inteles nu-i din Romania, insa asta nu inseamna ca la noi nu sunt astfel de cazuri, mai ales ca si eu stiu de cateva si ma gandesc ca si voi stiti... se pare ca nu numai noi o ducem prost...

    RăspundețiȘtergere