joi, 24 aprilie 2008

Extraterestrii ?

In ultima vreme am parte tot de discutii filosofice pe teme controversate, cum ar fi sfarsitul lumii, probleme politice mondiale, civilizatii disparute si extraterestrii. Despre extraterestrii doresc sa vorbesc un pic in articolul acesta, si cu ocazia asta deschid si o noua rubrica, numita "Cultura generala", unde voi publica diferite articole ce tin de cultura generala.

Extraterestrii. Exista ei oare ? Sincer, trebuie sa fi destul de incuiat sa zici ca nu exista si ca suntem singuri in Univers. Sansele sunt pur si simplu prea mici, si nu m-as mira daca in momentul de fata s-ar uita la mine cum scriu un articol despre ei. Oricum, tot vorbind si citind despre diferite fiinte non-pamantene, am dat de o civilizatie pe nume Anunnaki, care se spune ca a avut contact direct cu noi.


Acesti Anunnaki apar si in mitologia sumeriana, si se presupune ca sunt originari de pe planeta, mentionata intr-un articol de-al meu, Nibiru. Se spune ca ei au venit pe Terra in urma cu 450.000 de ani, in cautare de minerale, in special aur, si au modificat genetic maimutele, rezultand homo sapiens, pe care i-au pus sa lucreze ca sclavi, dar in urma unor razboaie intre factiunile extraterestre, acestia si-au abandonat colonia si ne-au lasat in urma, astfel am devenit independenti.

Eu sincer nu prea cred povestea asta, insa nu exclud ipoteza, cum nu exclud nici alte ipoteze, poate la fel de ciudate, daca nu chiar mai ciudate. Ma intreb, insa, daca zeii anumitor civilizatii antice sunt personaje fictive sau reprezinta vre-o rasa de extraterestrii, avand in vedere ca multe din desenele lor deprind fiinte non-pamantene. Stiau anticii mai multe ca noi ? Tu ce crezi ?

2 comments:

  1. eu cred ca is verzi omuletii astia si au ochi mari :))

    RăspundețiȘtergere
  2. pai cam asa si is :D... cica`s ceva reptile verzi... iti dau imagine daca vrei :))

    RăspundețiȘtergere