duminică, 27 aprilie 2008

Spovedeste-te

Astazi am descoperit, uitandu-ma la statusurile prietenilor, o alta prostie marca "Made in Romania". Este vorba despre un site pe nume Spovedeste-te.ro, unde puteti trimite un mesaj, in care sa va spuneti pacatele, sau sa postati un video pe Trilulilu.ro, in care sa va inregistrati cum va spuneti pacatele, clip care ulterior va fi preluat de o echipa de "ingerasi" si postat pe site.

Printre "pacatele" postate pana acuma se numara si...

- "am cumparat 50 de pesti ptr acvariu si dupa aia am bagat curent in apa si i-am electrocutat pe toti...."

- "am facut sex cu 2 dintre iubiteke prietenilor mei, am injurat, imi insel prietena, si ma gandesc foarte des la sex"

- "am fantezii sexuale si imi este rusine sa le aplic"

- "tin cu manchester"

- "Iubesc o colega..dar e urata. Ce vor spune colegi de mine. Offff"

- "nu m`am mai spovedit de 3 ani"

Pentru mai multe perle vizitati site-ul cu pricina. Mie unu mi-a placut ultimul citat care l-am mentionat mai sus. Noroc ca s-a inventat si spovedania pe net, ca altfel nu s-ar mai fi spovedit tipul/tipa pana la trecerea in nefiinta.

Oricum, acord nota 10 ( pentru inventivitate ) si nota 1 ( pentru morala de sub gestul lor ), cretinilor ce au creat site-ul.

2 comments: