marți, 29 aprilie 2008

Snobism sau prostie ?

Dupa ce am primit un link cu o stire de pe Bihon, pe care probabil o stiti, m-am gandit sa dezbat un pic ideea prezentata in articolul respectiv. Este vorba de un ceas in valoare de 300.000 de dolari, creat din ramasitele Titanicului, care nu arata ora exacta, ci doar daca este zi sau noapte.

Problema mare nu este ca s-a inventat, ci faptul ca in 48 de ore s-au vandut toate exemplarele. Cine a cumparat ceasurile ? O adunatura de prosti sau una de snobi ? Eu sincer cred ca una de prosti. Chiar daca esti snob, cred ca esti suficient de inteligent incat sa nu-ti cumperi un lucru de care nu te poti folosi in niciun fel. Sau poate exista oameni atata de prosti, incat sa nu-si dea seama daca afara-i zi sau noapte si au nevoie de un asemenea dispozitiv. Nu pricep...

Hai ca daca incorpora functia asta intr-un ceas care arata si ora exacta intelegeam, dar asa pur si simplu nu pricep.

2 comments:

  1. nu`mi iei si mie de ziua mea? =))

    RăspundețiȘtergere
  2. ba da :-?... chiar m`am gandit la asta... cu toate ca astept sa apara unu facut din ramasite a statiei spatiale MIR care arata... ... ... chiar nu`mi vine in cap o prostie mai mare :-??... oricum :D... iti iau ;;) :D =))

    RăspundețiȘtergere