marți, 29 aprilie 2008

Sechestru de 24 de ani

Atunci cand am crezut ca le-am auzit si le-am vazut pe toate, viata mi-a dat de inteles ca nu e asa. Astfel, in timp ce ma plimbam pe diferite site-uri, am dat de o stire, care dupa parerea mea este destul de socanta.

Un austriac, pe nume Josef Fritzl, in varsta de 73 de ani, a amenajat un loc intr-una din pivnitele casei sale, unde si-a sechestrat fiica si trei dintre cei sapte copii pe care i-a facut cu aceasta. Dintre cei sapte unul a murit cand era foarte mic. Sechestrul asupra fiicei sale a durat timp de 24 de ani. Aceasta a fost data disparuta oficial in anul 1984.

Cat de bolnav trebuie sa fi sa faci asa ceva ? Pe langa faptul ca si-a sechestrat fiica, a mai si facut sapte copii cu ea. Mai trist e ca, nevasta barbatului nu a spus nimic autoritatilor, si impreuna cu acesta i-au adoptat pe ceilalti trei copii, pretinzand ca au fost abandonati la usa casei lor.

Nici nu stiu ce sentinta ar fi buna pentru omul asta. Pana si moartea mi se pare un pret mult prea mic de platit pentru faptele sale. Foarte trist...

2 comments:

  1. OMG :| am ramas fara cuv

    RăspundețiȘtergere
  2. cam asa si eu cand am citit stirea :|... iti dai seama ca noi nici nu eram nascuti cand ea o fost bagata in pivnitza aia ? :-S

    RăspundețiȘtergere