joi, 17 aprilie 2008

Tot ce stiu barbatii despre femei

Tot ce stiu barbatii despre femei. Acesta-i titlul unei carti scrise de Knott Mutch, in care autorul abordeaza subiectul neintelegerii dintre barbati si femei, un subiect la moda in ultima vreme. Cartea a aparut de ceva timp, insa numai acuma am reusit s-o citesc si sincer sa fiu mi-am creat o opinie total diferita fata de cea care o aveam. Printre citatele care mi-au placut se numara si cele de mai jos...

"
                                                                   "

si...

"
                                                                                                                                      "

Probabil ca va intrebati de ce nu vedeti nicio litera intre ghilimele... Cartea este formata din 167 de pagini goale. Prin acest gest, de a lasa cartea fara niciun cuvant scris, autorul vrea sa arate cat de multe stiu barbatii despre femei.

Insa, pe langa acest fapt, mi-am dat seama ce idee geniala a avut autorul, idee foarte simpla din care ma gandesc ca a scos o caruta de bani si nu numai. Prin asta a dovedit cat de usor se poate obtine banul si faima. Nu e nevoie de ore intregi de munca, de ani intregi de studiu, ci de o simpla sclipire, pe care Knott Mutch n-a scapat-o, ci a fructificat-o. Viata i-a dat o sansa si a profitat de ea. Cand iti va da viata si tie sansa, n-o lasa sa treaca pe langa tine!

4 comments:

  1. :))) o sa`ti cumpar cartea aia ca s`o completezi =))

    RăspundețiȘtergere
  2. dupa zicala: cand viata iti da lamai, fa limonada, destept nenea ala

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte destept :D... si dupa mine, cine stie sa`si faca limonada va ajunge departe :))

    RăspundețiȘtergere
  4. e tare cartea.. i`am cumparat`o si eu unui prieten :D

    RăspundețiȘtergere