duminică, 20 aprilie 2008

Nibiru. Another end ?

Asa cum weekendul trecut am avut ca subiect razboiul dintre religii, weekendul asta, se pare, ca am ca subiect sfarsitul lumii. Daca ieri am vorbit despre asteroidul Apophis, potential criminal al speciei noastre, astazi voi vorbi despre alt potential pericol, de care probabil ati mai auzit, pericol ce ne va vizita in anul 2012, an in care se preconizeaza ca va fi sfarsitul lumii. Cum se va sfarsii totul in 2012 ? Unii au spus ca vin extraterestrii, altii ca va fi ceva cataclism, altii ca vom ajunge sa cunoastem o alta forma a existentei, insa, mie mi-a placut cel mai mult povestea cu Nibiru.

Ce este Nibiru ? Pai, Nibiru, sau Planeta X, se spune ca, este o planeta gigant, de marimea lui Jupiter, care apartine sistemului nostru solar, si orbiteaza in jurul Soarelui. De ce nu stim de ea ? Pentru ca se presupune ca are o orbita foarte larga, facand o rotatie in jurul Soarelui o data la 3600 de ani, si nu a fost detectata sau a fost ascunsa prezenta ei.


Ce efecte ar putea avea aceasta planeta asupra Terrei ? Se presupune ca Nibiru se va apropia foarte mult de Sistemul Solar Interior, din care facem si noi parte. Avand in vedere marimea Planetei X si forta gravitationala pe care o prezinta, efectele vor fi mai mult decat dezastroase, deoarece armonia de forte dintre Pamant si Luna va fi puternic afectata, rezultand furtuni, valuri mareice, tornade si alte fenomene meteorologice.

Efectele enumerate mai sus, insa, se incadreaza in categoria celor mici. Din cauza fortei foarte mari pe care o exercita Nibiru, atat Pamantul, cat si planetele vecine, vor inceta sa se roteasca in jurul propriilor axe pe o durata cuprinsa intre 3 si 10 zile, iar polii magnetici ai planetelor se vor inversa. Ma gandesc ca panica va fi ca la ea acasa.

Oricum, mie sincer, toata povestea asta mi se pare fictiune, chiar daca-i destul de plauzibila in comparatie cu restul ipotezelor, insa, ne vom da seama daca e sau nu, deoarece incepand cu 2009, se spune ca, Planeta X va fi vizibila cu ochiul liber pe cerul emisferei nordice, iar prin 2012 va avea o dimensiune vizibila comparabila cu cea a Lunii... vom trai si vom vedea.

3 comments:

  1. adica eu fac 18 ani cu 2 luni pe cer? :"> niiiice

    acuma serios vb`ind... te`am mai rugat sa nu`mi mai spui de`astea ca nu pot dormi noaptea >:P

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu care speram sa mor de batranete, intr-un pat pufos, in somn.. :-<

    RăspundețiȘtergere