sâmbătă, 6 septembrie 2008

De la mare, de la soare!

Am revenit de la superba noastra mare. Am revenit din sudul tarii. Am revenit dintr-o alta lume. O lume unde omul arunca flacoane in pubela de metale si hartie in pubela de plastic. O lume in care omul face plaja pe mucuri de tigari si nu pe nisip. O lume in care nu se poate glumi ( e vorba despre baiatul de la shaormerie care n-a inghitit gluma unui coleg ).

Oricum, daca e sa-mi iau privirea de la chestiile astea negative, per total a fost o excursie foarte reusita. Discoteci, mancare, bere, biliard, apa cu valuri mari, plimbare cu banana si o groaza de alte chestii. Ideea e ca am revenit... de ceva vreme. Atata am scartait articolul asta... sa-l public... sa nu-l public... am revenit!

2 comments:

  1. de ce ai pus discotecile primele? :)) zici ca le-am batut in fiecare seara :D

    btw, imi place ca am intrat ieri sau alaltaieri sa vad ce-i nou pe aici si articolul nu era. totusi, nici ieri, nici alaltaieri, nu tin minte sa fi fost 6 septembrie :))) ;))

    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. articolul ii destul de vechi :D... dar numa n`am stiut cum sa`l tunninghez sa`mi placa si sa`l postez ;)) :*:*:*

    RăspundețiȘtergere