vineri, 26 septembrie 2008

Camine...

Bai frate... n-am mai scris de mult pe blog si acuma parca am chef. Sa vedem ce iese...

Am fost sa vad la ce camin de faculta m-a dus soarta. Mai bine nu ma ducea acolo. Conditiile sunt destul de... sumbre. In afara de faptul c-o sa fiu coleg de camera cu inca 5 oameni, o familie de sobolani si una de artropode, c-o sa dorm pe o saltea folosita de alte nu stiu cate generatii, scaune din epoca de piatra si mese de pe vremea raposatului totul e binisor. Avem termopane.

Buda e pe palier. Macar ai cu cine schimba o vorba cand te scremi. E foarte misto ideea. O sa fie totusi de rahat treaba cand o sa le vina la toti chefu de vorba si n-o sa ma pot baga in discutie... Fumatul e interzis, numai ca nu stiu pentru cine ca toti fumeaza. O parte din "mancare" e oferita de camin. Ma refer la cea pentru familia de sobolani. Fiecare colt are cate o masa pentru ei. Daca ar oferi o portie pe zi si pentru familia de artropode ne-am bucura un pic. N-am fi nevoiti sa aducem de acasa atata.

Pe din-afara caminul arata bine. Mult mai bine ca inauntru. Cred ca preferam sa am surpriza neplacuta cand vedeam exteriorul decat s-o am cand vad interiorul... ca doar nu afara stau, ci inauntru. Poate ca daca nu investeau banii in fatada si in termopane aratau cumva camerele pe dinuntru. Nu le prea merge mintea alora de-acolo.

Oricum, cred CA CAsa imi va fi cel mai apropiat bar, cel mai apropiat teren de sport, de orice natura, si bineinteles facultatea. Camera de camin o rezerv doar pentru dormit. Trebuie sa recunosc ca nici cand am fost la capatul lumii in caminul de la Sighet la Liceul Forestier n-am fost atat de dezgustat... si ei au termopane.

Acum ascult "Liviu Guta & Susanu - Vreau sa beau..." si ma uit la Lacatus cum da un interviu. Va dati seama ce traumatizanta a fost experienta. Sper c-a fost reusit articolul... noapte buna!

0 comments:

Trimiteți un comentariu