sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Asa-i pokeru`...

Dupa ce l-am vazut pe unu din colegii mei de camera ca joaca poker pe net prin intermediul unui joc de PC si dupa ce impreuna cu el si ceilalti colegi am salivat la poturile de mii de dolari de la mese, am intrat si eu pe site-ul respectiv, am downloadat jocu`, mi-am facut cont si am intrat.

Mi-am facut "characterul" din joc si m-am bagat la un tournament. Dupa cateva zeci de maini ramasesem vreo 400 de playeri din 2500, iar mie la impartirea cartilor imi venisera doi asi in mana. Pariaza lumea normal, ma bag si eu evident, totul frumos.

Apare flop-ul, iar inima incepe sa-mi bata cand vad printre cele trei carti un as. In rest nimic nu se lega. Mai era un 4 si inca o carte. Deja ma vedeam cu tot potul in buzunar. Nu maresc nimic. Astept "miseleste".

Apar si celelalte carti, in continuare se pariaza normal, iar printre cartile alea mai apare un 4. La sfarsit, cel dinaintea mea intra all-in. Stau ma gandesc ce sa fac. Am 3 asi, restul cartilor nu se leaga deloc. Ca sa ma ia trebe sa aibe in mana doi patrari. De unde atata noroc pe un om?! O bagat la intimidare...

Avand mana buna si ca sa-mi satisfac curiozitatea, dau si eu all-in, ma ridic frumos in picioare ca la all-in-uri, trantesc perechea de asi din mana cu un zambet pervers si astept. Arunca celalalt fix de ce ma temeam. Perechea de patrari. Am crezut ca tampesc. Am crezut ca arunc calculatorul pe geam. Am crezut multe lucruri in momentul ala. Singura mana care ma putea lua, cu sanse incredibil de mici, si el a avut-o. Ani de mancat rahat iti trebe.

Mai jignitor de atata nu se putea numa cu doiari. Daca era cu doiari situatia stergeam jocu` si-mi bagam picioru-n tot pokeru`... totul ca mai apoi sa o iau de la inceput ( asta cu referire la un coleg de camera care face asta cu DotA )

Acuma stau si oftez si astept urmatorul tournament...

2 comments: