sâmbătă, 14 februarie 2009

Documentar


Acum cateva zile, dupa ce m-am trezit, neavand chef sa ma ridic din pat, am luat telecomanda si am aprins televizorul. Am butonat in sus si-n jos fara sa gasesc ceva interesant, pana cand am nimerit pe TVR3.

Nefiind mare fan TVR si in acel moment rula un documentar tipic TVR-ului, lung si plictisitor, fara niciun fel de efecte speciale cum sunt cele de pe Discovery si National Geographic, nu prea am vrut sa raman pe postul cu pricina, insa am zis totusi ca-i dau o sansa.

Bine am facut. Era vorba despre poluare si viitorul planetei. Au fost intervievati o mana de castigatori al premiului Nobel, in chimie, pace si alte domenii legate de subiectul emisiunii. Raspunsurile pe care le dadeau acesti oameni erau destul de simple.

Pentru ca planeta sa nu se schimbe in rau, trebuie sa o schimbam noi in bine, s-o aducem cum a fost, pentru ca noi am adus-o unde este. Doar cateva lucruri trebuie indeplinite. In principiu pacea, medicina, cultura, producerea energiei prin tehnologii ecologice si vointa oamenilor de a lupta pestru aceste lucruri.

Din pacate nu pot scrie despre tot documentarul pentru ca mi-ar lua foarte mult si multi n-ar avea rabdare sa citeasca atata, insa cred ca ideea documentarului ati inteles-o. Incercand, putem schimba lumea in bine si chiar daca stiati deja toate lucrurile astea, mai ganditi-va o data la ele si tineti minte ca doar o casa avem.

0 comments:

Trimiteți un comentariu