vineri, 25 iulie 2008

Blaxy Girls ?

Astazi pe la ora 10 si un pic, proaspat trezit si cu chef de televizor, ma plimb printre canale si ajung pe KissTV, unde remarc un videoclip pe care nu-l mai vazusem si ma gandesc sa raman sa-l vad pana la capat. Destul de proasta decizia, in primul rand din faptul ca mi-am zgariat timpanele, iar in al doilea rand ca am meditat asupra calitatii muzicii, in special a celei romanesti si am ajuns la o concluzie nu tocmai pozitiva. Voi aborda si subiectul acesta in viitorul apropiat.

Oricum, videoclipul prezenta o gasca de fetite care "cantau" un fel de rock. Nu ma pricep la genurile si subgenurile rock-ului asa ca nu va pot spune exact ce incercau sa imite. Din cate mi-am dat seama erau romance, avand in vedere calitatea proasta a videoclipului si engleza pe care o foloseau in cantec, insa nu bag mana-n foc inca, deoarece nu le-am gasit pe net, nici macar cu ajutorul Google-ului.

Ideea videoclipului mi s-a parut destul de prosteasca avand in vedere ca fetele cantau ceva despre o relatie cu un baiat, ele fiind undeva intr-un skate-park sau ceva in genul cu toata aparatura muzicala, iar in jurul lor se invarteau bikeri cu BMX-uri. Insa nu asta-i partea proasta, pentru ca probabil n-au avut bani de mai mult, insa se observa lipsa la detaliu. De exemplu, una din fete are in fata o masa cu platane si o arata cum scratch-uieste, iar in melodie nu apare scratchu. Ma gandesc ca si un regizor novice observa acest detaliu.

Cand am vazut videoclipul mi-am adus aminte de zilele acelea frumoase de vara de acum cativa ani cand apareau si dispareau "artisti" odata la 5 minute. Probabil nici voi n-ati uitat vremurile acelea cand timpanele ne erau nenorocite de trupe ca Dolly, Bambi, L.A, N&D si altele ca ele, insa trebuie sa recunoastem ca aveau tact la public.

Eu sincer nu cred ca fetele vor avea succes, cel putin nu pe termen lung si le sugerez, in primul rand sa cante in romana (daca sunt romance), iar in al doilea rand sa-si schimbe regizorul.

2 comments:

  1. LE-am vazut aseara la Callatis si-s foarte talentate la numai 16 ani. Prezentatorul, Gabi Cotabita a spus ca-s fenomenul anului in muzica romaneasca. Mie-mi plac tare. am mai auzit 3 piese de-ale lor. Romanesti si tare frumoase. Bafta, Blaxy Girls! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu ce sa zic de muzica romaneasca. Avand in vedere starea in care e, probabil ca si eu as putea fi fenomenul anului. Apreciez faptul ca folosesc instrumente si nu-si compun muzica cu diverse soft-uri. Eu le urez succes chiar daca nu le ador prea tare. :)

    RăspundețiȘtergere