joi, 17 iulie 2008

Am revenit!

Am revenit si eu dupa atata amar de vreme, in care mi-am batut capul, aiurea evident, cu BAC-ul si cu admiterea si imi cer scuze pentru faptul ca n-am lasat niciun mesaj in legatura cu aceasta pauza nedorita.

Va voi povesti ce si cum a fost la BAC, la inscrierea la facultate si multe altele, voi aborda un subiect pe tema celui mai bun joc pe care l-ati votat si incetul cu incetul voi reveni la normal si cu micul meu blog.

Nu revin insa cu mana goala, ci va ofer un mic cadou, care sper sa va placa, un micro-mix facut de mine. Am abordat un stil foarte relaxat, deoarece in starea asta voi fi de acum inainte. Link-ul e mai jos...

In dreapta, la "Download Link" veti vedea o numaratoare inversa, asteptati pana se termina, iar cand apare link-ul "Download" apasati pe el...

Program Files ( aka Mephi55to ) - High on you ( July 2008 Chillout MicroMix )

Auditie placuta!

5 comments: