marți, 19 august 2008

Surfing cu X5

Probabil ca stiti minunata stire in care doi oameni total nevinovati care stateau la plaja linistiti pe superbul litoral romanesc au fost zdrobiti cu un BMW X5 de un cretin de 21 de ani, dar simt si eu nevoia sa ma exprim si sa-l bag in mortii lui pe respectivul cretin.

In primul rand cine-i taica sau? Ca sigur ala i-a luat masina la cretin. Ia sa se puna si el pe jos sa vina cretinul sa-l calce un pic, asa cat sa stea si el in spital langa cei doi turisti.

In al doilea rand: ce cauta ala pe plaja cu un BMW X5?! Isi testa masina? Vroia sa vada daca merge si pe apa? Sau vroia sa vada daca poate face offroad pe stabilopozi? Du-te frate in munti cu ea, calc-o acolo pe potecile alea. Poate ne loveste si pe noi norocul si ramai blocat acolo sau te pierzi si nu mai gasesti drumul acasa. O fi cu un cretin mai putin la recensamant.

Mai apoi, mi-a placut o particica din stire: "Radu Croitoru a precizat ca soferul nu poate fi tras la raspundere pe linie rutiera deoarece fapta s-a petrecut pe plaja, si nu pe un drum public.". Asta inseamna ca cretinul e echivalentul unuia care te-a injunghiat cu un cutit si ai avut norocul sa nu mori. BMW X5-ul a devenit arma alba.

Si ce-o sa se intample cu cretin ? Probabil nimic. O sa vina celalalt cretin (taica-sau) si-o sa dea spaga sa-si scape odrasla de probleme. Ce poate fi mai frumos ? Numa bine ma duc si eu in respectiva statiune peste doua saptamani. Poate am norocul sa-mi vad si eu corpul circuit de offroad pentru cretini.

0 comments:

Trimiteți un comentariu