sâmbătă, 28 martie 2009

Facultatea

Incepe sa ma enerveze facultatea asta. Nu din cauza a ce facem sau a profesorilor, ci din faptul ca n-am timp de nimic altceva. Cand nu fac ceva pentru facultate mai mult ca sigur ca ma odihnesc si ma gandesc la ce mai am de facut. Ma enerveaza faptul ca s-au schimbat anumite lucruri.

In trecut daca primeam un telefon cu o oferta de facut ceva, ba o bere, ba altceva, eram gata in cateva minute. Acuma nu mai am timp de toate astea. Trebuie sa ma gandesc din timp cum sa-mi organizez orarul incat sa pot iesi la o bere macar.

E enervant cand te suna prietenii si te cheama undeva, iar tu esti nevoit sa le zici ca n-ai timp, ca altfel ar trebui sa-ti aglomerezi lucrarile ce le ai de facut. In situatia asta sunt eu si nu-mi place deloc si cat de aiurea e sentimentul ala cand refuzi o invitatie.

Abia astept sa vina vacanta sa ma mai relaxez si eu un pic. Poate mai beau si eu o bere si mai fac ceva miscare...

1 comments: