vineri, 13 martie 2009

Speranta

Si cand speram sa se faca vreme frumoasa, atunci a mai trosnit o tura de ninsoare. Ca norocu` ca nimic nu s-a prins, ca nu cred ca mai puteam cu inca o tura de zapada. Mi-a ajuns cat a fost. Am chef de vreme buna, sa ma pot duce la un tenis, basket, jogging sau orice implica miscare, ca tesutu` adipos creste pe zi ce trece si nu-mi place deloc.

Sper totusi ca atunci cand vine vremea buna sa nu ma opreasca lenea sau oboseala sa ma duc la sport. Mi-am mai facut eu promisiuni de genu`. "Vine vara, dimineata ma duc la alergat pe malu` Crisului si dupa ma duc la sala". Citatul dinainte s-a transformat in: "A venit vara, dimineata am dormit ca porcu`, iar dupa am mai dormit un pic ca porcu`". Si uite asa constitutia mea fizica a ramas constanta pe durata verii.

In schimb, de cand is la faculta, din cauza orarului tot aiurea, mananc cand apuc, ce apuc, cat apuc, incep sa pun colaci de grasime. Chestie care ma sperie. In plus, accentul pe care-l pune universitatea pe sport este infim, asa ca singurul lucru e sa ma motivez cumva. Noroc ca am cu cine merge sa ma misc si asta imi mai ridica curu` de pe scaun, ca altfel cred c-ar fi prapad.

Oricum, ideea-i ca vreau vreme buna.

1 comments:

  1. "ca tesutu` adipos creste pe zi ce trece si nu-mi place deloc."

    si "colaci de grasime"

    ca o femeie ai vorbit :)))
    las ca vezi tu la vara, is pusa pe fapte mari! (a nu se intelege gresit, in caz ca citeste altcineva =)) )

    RăspundețiȘtergere