vineri, 3 aprilie 2009

100

Si uite ca am ajuns cu pasi mici, dar siguri, catre postul cu numarul 100. Motiv de sarbatoare, deschidem o sampanie, alea, alea. Ma mir ca am ajuns pana la numarul acesta. Initial mi-am facut blogul mai mult din curiozitate, sa vad si eu cum e sa scrii pe blog, sa primesti comment-uri, sa dezbati anumite subiecte. Nu mi-am imaginat c-o sa tina prea mult treaba.

In prima faza nici n-a tinut. Dupa cateva zeci de post-uri m-am cam plictisit de el si intr-un timp ma si gandeam sa-l inchid, dar pana la urma am zis ca-l las, poate in viitor mai scriu ceva. Asa s-a si intamplat, mi-a revenit pofta de scris, i-am facut o schimbare de look si uite ca inca mai apar post-uri.

Buba mare acuma e ca-s in Timisoara si acolo nu prea apuc sa scriu, iar vizitatorii nu-s nici ei daca n-au ce vedea nou. Doar in weekend-uri se schimba lucrurile. Daca e sa ma uit pe graful de la statistici vad cum scad vizitatorii incepand de duminica, miercuri ajungand la nivelul cel mai jos, de joi iar incep sa urce, iar sambata e plin.

Sper sa ajung sa scriu cat mai multe articole si poate poate intr-un viitor indepartat o sa sarbatoresc si numarul 1000.

0 comments:

Trimiteți un comentariu