vineri, 10 aprilie 2009

Leapsa

Preiau leapsa de la Deea, care la randul ei a preluat-o de la Anca. Astfel...

5 melodii straine ce merita ascultate:
1. The Connels - 74-75
2. Metallica - Nothing else matters
3. Extreme - More than words
4. System of a down - Aerials
5. Aaliyah - Miss you

5 melodii romanesti ce merita ascultate:
1. Phoenix - Negru Voda
2. R.A.C.L.A feat. Deea - 2 in 1
3. Bitza - Momento mori
4. Vita de vie - Imi pasa
5. Vama Veche - 18 ani

5 carti ce merita citite:
1. Max Gallo - Crucea Occidentului
2. Lynn Picknett & Clive Prince - Conspiratia Stargate
3. Tim LaHaye & Jerry Jenkins - Nicolae
4. Christie Golden - Warcraft - Stapanul Clanurilor
5. Liviu Rebreanu - Ion ( singurul roman romanesc pe care l-am putut digera )

5 filme ce merita vazute:
1. The Lord of the Rings
2. RocknRolla
3. The Notebook
4. Star Wars
5. Back to the future

5 piese de teatru:
1. Habar n-am
2. Habar n-am
3. Habar n-am
4. Habar n-am
5. Habar n-am

5 persoane admirabile:
Nu ma pot exprima. Am mare respect pentru sportivii romani ce au excelat si au adus un renume tarii. Cam atat.

Dau leapsa mai departe la oricine vrea s-o preia.

1 comments:

  1. Imi place ideea postului, colegu' :)

    5 melodii straine ce merita ascultate:
    1. Keane - Somewhere only we know
    2. Reamonn - Star
    3. Dj Tiesto - Andain/Beautiful Things
    4. Andain - You once told me
    5. Mario Winans feat. Enya & P.Diddy - I don't wanna know

    5 melodii romanesti ce merita ascultate:
    1. Praf in Ochi - 1000 de ganduri
    2. Veritasaga - Cer senin
    3. Dms feat Anemona - Candva... Cumva...
    4. B.U.G. Mafia - Pana cand moartea ne va desparti
    5. Sistem - Emotii

    5 carti ce merita citite:
    1. Teatru - Caragiale
    2. J. K. Rowling - Harry Potter (e total altfel cand citesti prima data cartile si apoi vezi filmele)
    3. Philip Dick - Viseaza androizii oi electrice?
    4. Cartea Gesturilor
    5. Roger Zelazny - Drumul Iadului

    5 filme ce merita vazute:
    1. Seven Pounds
    2. It's all gone Pete Tong
    3. Harry Potter
    4. A walk to remember
    5. The Curious Case of Benjamin Button

    5 piese de teatru:
    1. O scrisoare pierduta - Caragiale
    2...5 Restul cam pauza... din pacate :(

    5 persoane admirabile:
    Hmm... Greu de spus... Admir persoanele ambitioase care au ajuns unde si-au propus... Dar printre persoanele apropiate imi admir parintii si profesoara de franceza din liceu de la care am avut ce invata, nu neaparat despre materia predata ci despre viata, care intotdeauna, cand am nevoie imi da un sfat bun si are incredere in mine, in capacitatile/aptitudinile mele si in ceea ce fac.

    RăspundețiȘtergere