joi, 23 aprilie 2009

Incordat cu masina si animal

Ma duceam eu undeva astazi si am zis ca ma duc pe malul Crisului pana acolo. Pe undeva pe la jumatatea drumului vad o masina bomba, adica sa-ti bati copiii nu alta. Usa deschisa cat sa te uiti inauntru, iar eu curios din fire am tras cu ochiul. Adica tu, un animal de om de m-am si speriat cat de incordat era, un biceps de gorila pe care se rezema cu capul un... un ce? Un caniche. Ce-i ala? Un fel de pisica. Ei zic ca-i de fapt un caine, da eu nu-i prea cred.

Acuma sa analizam situatia. O masina bomba, un animal si un caniche. Ceva nu-i bine. Lipsea femeiea aia beton. Aia care tine deobicei pisica. Adica tu, barbat bine, de mergi la sala unde tragi de 10 ori greutatea ta si probabil te lauzi pe acolo cate femei or mai trecut prin patul tau, cu masina de nici nu-mi vine sa mai zic ceva de ea ca numa ma enervez cand ma gandesc ca nu-i a mea, stai in brate cu un caniche?

De ce nu se potriveste situatia? De ce nu ai si tu un caine cu tine? Un lup, doberman, animale nu jucarii de plus. Singura scuza pe care o pot gasi e ca asteptai sa vina femeia aia de care am mentionat mai sus. Altfel... trist...

0 comments:

Trimiteți un comentariu