vineri, 17 aprilie 2009

Mecanica

Am iesit si eu dupa jumatate de semestru la tabla la mecanica. De ce scriu despre asta pe blog? Asa numa, sa le satifac dorintele unor colegi, care doreau sa vada acest lucru scris aici. Sa citeasca si ei, alaturi de familiile lor, frati, surori, mame, tati, bunici, unchi, ceva absolut spectaculos: faptul ca am iesit la tabla.

Si cand eu eram la tabla, in toata splendoarea mea, rezolvand un exercitiu, ca nu-i poti spune problema la asa ceva, ei ce faceau? Unu probabil se plictisea de minune, altul se uita pe geam sa vada cum e vremea, iar altul desena femeia ideala. Asa cum o vede el, cum i-ar placea lui sa fie, cu par lung si uleios, cu cercei cat cauciucurile de tractor in urechi, cu mustata mai deasa ca a lui si probabil si fara un picior sau chiar doua, doar ca asta n-am de unde sa stiu ca a desenat doar capul.

Ce mai pot spune? Poate o sa scriu dupa vacanta cum am iesit si la matematici speciale la tabla...

1 comments: