vineri, 3 aprilie 2009

Pitzipoanca

Ce ma pot distra pitzipoancele. Imita ce vad la televizor, dar tot timpul uita cate un detaliu care le distruge imaginea.

In gara, in asteptarea trenului spre Oradea, ma uitam eu in stanga si-n dreapta si observ cum vine in plina glorie, de-i lipsea numai covorul rosu, o tipa pe tocuri, cu niste blugi stramti de-i puscau cusaturile, cu ochelari pe toata fata si-un tricou din ala gen maieu, cu maneci scurte de tot.

Vine ea cat vine, se opreste in asteptarea trenului ( Cum adica asteptarea trenului?! Tu pitzi nu ti-ai gasit pe cineva sa te duCA CU masina? ) si scoate un telefon cu clapeta, ca doar asa se poarta, se enerveaza un pic vorbind la el si dupa-l inchide. Ajunge si trenul, ma urc in el, se urca si ea si se aseaza cu cateva scaune mai in fata de unde eram eu.

Surpriza placuta mie si acel detaliu care i-a stricat ei imaginea a venit cand si-a pus valiza sus la locul ei. In timpul ridicarii valizei m-am uitat la ea si am sesizat ca tricoul era gaurit la subrat. Pfuai, adica cum adica?! Cum sa pretinzi ca esti ceva diva si sa ai hainele rupte? Bine ca nu avea blugii rupti in cur, cu toate ca era mult mai amuzant asa.

Asa ca dragele mele pitzipoance, data viitoare aveti grija mai mare la detalii sa nu mai radem de voi. Okay?

3 comments:

  1. Prin gaura aia de sub'braţ nu ieşea şi un smoc de păr ... hahaha ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca iesea si un smoc de floc iti dai seama ca-l pomeneam :))...

    Ii posibil sa fi fost asa modelu` :D... n-am vazut numa ruptura de la maneca stanga, poate avea si dincolo una :))

    RăspundețiȘtergere