vineri, 2 mai 2008

1 Mai Muncitoresc

In prima faza am evitat subiectul acesta, pe motiv ca toata lumea a scris sau a vorbit despre el, insa astazi dupa ce-am vazut un reportaj la stiri, n-am putut sa ma mai abtin.



Daca ati urmarit reportajul mai mult ca sigur ca ati sesizat ce praf a fost lumea. Tot tineretul cu o alcoolemie pana-n tavan, oameni care au adormit pe plaja fara sa le pese daca dimineata se vor trezi in curu gol, pipite pregatite pentru inca o tura de aventuri salbatice si alte detalii mai mult sau mai putin importante.

Insa, nu asta m-a deranjat pe mine, ci faptul ca s-au facut focuri ca de tabara, pe plaja, din bancile de pe faleza. Chiar asa de greu era sa fuga cineva sa aduca niste lemn uscat din imprejurimi ? Eu cred ca nu era o misiune asa de greu de indeplinit, insa romanul tot roman ramane. Rusine!

2 comments:

  1. ca sa vezi, inca o dovada ca tineretu roman nu se poate distra fara sa bea pana cade lat (la propriu), pentru ca asa e cul.
    frumoasa propaganda face si televiziunea, n`am ce zice.
    sa vezi tu luni cand or sa se trezeasca astia mahmuri de n`o sa se poata ridica din pat si o sa se mandreasca prietenilor care n`au fost ce misto si cool sau distrat ei #-o

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai bine dadeau foc la o meduza dinaia foarte mare ;-) (prietenii stiu de ce)

    RăspundețiȘtergere