marți, 6 mai 2008

Taranisme

Din capitolul "romanu-i taran", va prezint o mica patanie in care am fost implicat. Astfel, ma duc la o patiserie, caruia nu-i dau numele Dorbob, si intru sa-mi iau cate ceva de-ale gurii. O rog pe doamna care servea sa-mi puna si mie de 2 lei niste saratele, si baga in punga de 1,95 lei, iar cand vede ca-i sub 2 lei mai arunca o saratea, pretul devenind 2,04 lei. Cand sa-mi fac o opinie buna despre femeie, ca imi da punga asa plina, ce face ea ? Baga mana dupa ultima saratea, o rupe in doua si-mi arunca inapoi in punga una din cele doua jumatati, iar pretul revine sub 2 lei.

Pentru un moment am ramas blocat. Cu asa comportament sa tot vii sa cumperi de la dansa. Nu-mi dau seama de ce n-a putut lasa bucata aia intreaga. Nu mi-e de bani, ci de gestul pe care l-a facut. Rusine!

0 comments:

Trimiteți un comentariu