joi, 8 mai 2008

Lectii interactive

Am fost astazi cu un coleg pana la Inspectoratul Scolar Judetean sa aducem niste carti cu subiectele rezolvate pentru bac la geografie. Pe langa faptul ca birourile inspectorilor aratau dezastros, hartiile fiind aruncate peste tot, am vazut si o sumedenie de cutii, unele nedesfacute, altele desfacute, printre care si una in care erau niste carcase de CD-uri pline de praf. Iau in mana o carcasa, o sterg de praf si ma uit sa vad ce scrie pe foaia din interior... "Lectii interactive de Geografie"


Este vorba de lectiile interactive create de Softwin, in cadrul Intuitext, care au fost menite scolilor si liceelor din tara. Ce mi se pare mie trist este faptul ca aceste CD-uri n-au ajuns in scoli, ci au ramas stocate la inspectori in birouri, unde numa le-a prins parful. In 4 ani de liceu n-am facut nicio lectie de pe acele CD-uri, doar de pe casetele invechite care au fost scoase in anii de dupa Ceausescu.

Se poate observa cat tine romanul la educatie...

1 comments:

  1. Dupa ce am vizionat ultima oara acele casete de care pomeneai am intrebat-o pe profesoara noastra de cand sunt facute...iar raspunsul a fost socant...1975-1978...sau aproximativ pe acolo...in orice caz inainte de 1980. Dupa parerea mea lucrurile au mai evoluat de atunci mai ales cand vine vorba de stiintele exacte...

    RăspundețiȘtergere