vineri, 9 mai 2008

Muzica pe mobil

Nu de putine ori a trecut pe langa mine vreun tip sau vreo tipa care asculta manele la mobil sau am trecut eu pe langa ei, sau pe langa vre-un grup de oameni care ascultau hip-hop sau electronica.

Astazi in schimb am trecut pe langa un grup de pusti care ascultau muzica populara. Am ramas cam surprins sa aud acest gen de muzica la niste copii de clasa a 8-a maxim, avand in vedere ca genul respectiv nu prea prinde la tineri.

Oricum, mi se pare o ipocrizie sa asculti muzica pe strada cu mobilul dat la maxim, mai ales daca-i manea. Baga-ti frate in urechi castile care au venit cu mobilul, ca de aia au fost facute, sau vrei cumva sa impresionezi ? Nu prea merge...

7 comments:

  1. las` mitza ca si tu ascultai Uniting Nations - Out Of Touch pe Motorola ala a tau amu`s cativa ani :-p.....

    RăspundețiȘtergere
  2. las` ca tare`mi placea :-"... si era dedicata cuiva :-?... mai anonimule :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ma din cand in cand e ok sa pui muzica pe mobil, de exemplu eu cu inca vreo 2 mai punem sa sune Bullet Ride de la In Flames cand fumam ca e melodia noastra de fumat :P asta e doar un exemplu... da nu oriunde! eram pe tramvai acum cateva saptamani si un idiot cu freza de fotbalist dadea tare la mobil sa se auda manele, si alt inteligent s-o gandit sa il acopere si o bagat hip-hop... o iesit o varza :P

    RăspundețiȘtergere
  4. oricum nu voi uita niciodata acel fenomen [om cred ca i se zice] pe care l-am surprins in timisoara: asculta manele la telefon si telefon era in gluga de la hanorac.

    ei sunt prea cool ca sa-i intelegem..
    asta e..

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce ai mha cu manelisti mha mitza?esti si tu roacher dinala satanist.
    Io am decis sa ma duc cu un casetofon dinala imens pe umar sa pun MC Hammer pe el; dar m-am gandit mai bine si mi-am dat seama ca la cate stiu oamenii din ziua de azi despre cultura hip-hop m-ar intreba ce satanisme ascult acolo. CAN'T TOUCH THIS!

    RăspundețiȘtergere
  6. inteleg... mai pui o melodie asa de efect din cand in cand... intre prieteni... dar cand vezi copii de pana`n clasa a 5`a care asculta bug mafia pe mobil cand merg pe strada mi se pare destul de aiurea...

    RăspundețiȘtergere
  7. hellooo? s-au inventat castile..like dauuugh..in cate feluri tre sa va explic (ma adresez celor care au acest obicei tampit).. fratilor...nu tre sa auda toata lumea ce ascultati voi`...retrageti-va in lumea voastra, cu muzica voastra..ce pana mea`..cum ar fi sa ascultam toti muzica la maxim de pe telefon`? ca la balci`..pana mea....

    RăspundețiȘtergere