luni, 5 mai 2008

Keith Richards si hainele de dama


Din nou mi-a cazut in fata ochilor o stire ciudata. Aceasta suna in felul urmator: "Keith Richards, chitaristul trupei de rock Rolling Stones, a declarat ca adora sa se imbrace in haine de femeie si ca nu suporta lenjeria intima, potrivit femalefirst.co.uk." In plus acesta a mai spus: "Nu-mi spal niciodata nimic, daca hainele incep sa aiba un miros ciudat, le arunc."

Chiar daca se stie ca Richards este un excentric, nu-mi dau seama cum poate sa declare astfel de lucruri. Am mai intalnit oameni care nu poarta lenjerie intima, insa sa-ti placa sa porti haine de femei mi se pare destul de aiurea. Mai mult, sa-ti arunci hainele in loc sa le speli ? De ce ? Chiar nu-l intereseaza valorea banului ? E chiar asa snob ? Probleme mintale ? Tare as vrea sa stiu care-i cauza comportamentului lui Keith...

0 comments:

Trimiteți un comentariu